رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان از بهره برداری خانه تنیس روی میز اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تکابی اظهار داشت: سال جاری وضعیت خاصی در تنیس روی میز اصفهان داشتیم و بیشتر درگیر مرمت و بازسازی، تجهیز و استاندار‌دسازی خانه تنیس روی میز اصفهان بودیم که استاندارد‌های بین‌المللی را برای این مکان به دست بیاوریم. 

وی افزود: از شهریور‌ ماه بیشتر تمرکز را برطرح خانه تنیس روی میز اصفهان قرار دادیم و با کمک مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان، فدراسیون تنیس روی میز و جمعی از خیران این طرح به سرانجام رسید و در 10 روز آتی افتتاح می‌شود.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت مناسبی در رده‌بندی بازیکنان در کشور داریم و 29 بازیکن در دو بخش آقایان و بانوان از استان اصفهان در رنکینگ کشوری حضور دارند؛ می‌توانستیم 3 نفر در انتخابی تیم ملی داشته باشیم اما بد‌شانسی و مصدومیت 2 سهمیه از دست ما رفت.

تکابی بیان داشت: به آینده نگاه داریم و باید همه جهات را در نظر بگیریم و بضاعت مربیان استان را نیز مشاهده کنیم؛ مینا فرمانی نفر اول تیم ملی نونهالان شده است و برای این چنین ورزشکاران اقدامات زیادی باید انجام شود تا این موفقیت‌ها در رده بزرگسالان نیز تکرار شود.

وی در خصوص سطح مربیان استان اصفهان گفت: در بخش بانوان مربیان کیفیت مطلوبی دارند اما در بخش آقایان مربیان کیفیت متوسط و حتی کمتر دارند؛ باید برای داشتن بازیکنان بهتر و نفرات بیشتر در تیم ملی روی دانش مربیان کار بیشتری انجام دهیم و کارگاه‌های آموزشی مناسب را برگزار کنیم تا این مشکل حل شود و فکر جدی در خصوص آوردن مربی خارجی یا مربیان بزرگ کشور چون مربی تیم ملی را داریم.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان پرچم‌دار نهضت استعداد‌یابی در رشته تنیس روی میز است و از نظر طراحی و تدوین طرح‌های استعدادیابی، داشتن نیروی متخصص و برگزاری جشنواره‌هایی در این خصوص اصفهان پرچم‌دار بوده و نتایج آن نیز دیده شده است و بازیکنان حاضر در رده‌های خردسالان و نونهالان از همین استعداد‌یابی‌ها انتخاب شده‌اند.

تکابی در مورد وضعیت شهرستان‌ها نیز اذعان داشت: با رویکرد هیأت تنیس روی میز نگاه جدی به بحث شایسته‌سالاری انجام شد و از افرادی که توانمندی لازم را داشتند در شهرستان‌ها استفاده کرده‌ایم و رشد قابل توجهی در فعالیت هیأت‌های شهرستانی داشته‌ایم، از نظر سخت‌افزاری نیز بسیار خوب کار شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.