وزیری گفت:کشتی گيران فرنگی كار قم از امروز در پيكارهای انتخابی برای كسب سهميه مسابقات جهانی و بازی های آسيايی به روی تشک می روند.

فرنگی كاران قم امروز به روی تشک می روندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛وزیری،رئيس هیئت كشتی قم اظهار کرد:كشتی گيران فرنگی كار قم از امروز در پيكارهای انتخابی برای كسب سهميه مسابقات جهانی و بازی های آسيايی کشتی برابر حريفان خود به روی تشك می روند.

وی افزود: دور نخست مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان از امروز به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود و کشتی‌گیران قم در اوزان مختلف برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.

وزیری با اشاره به سهمیه‌های قم در این انتخابی، بیان کرد: با توجه به اعلام اسامی از سوی فدراسیون کشتی، علی قربانی، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، هادی علیزاده‌پورنیا، مهدی ابراهیمی، علی قیطاسی و علی‌اکبر حیدری هفت نماینده ما در کشتی فرنگی و روح‌الله نعمتیان تنها سهمیه ما در کشتی آزاد هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: سرشناس‌ترین کشتی‌گیر ما در این انتخابی هادی علیزاده‌پورنیا است که در آغاز ورود به ۲۹ سالگی به تشک برگشته و با انگیزه بالا به دنبال این است که بار دیگر شانس خود را برای ملی پوش شدن در تیم ملی بزرگسالان امتحان کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آسیب‌دیدگی‌هایی که در چند سال اخیر برای این کشتی‌گیر ایجاد شد، علیزاده‌پورنیا بار دیگر با رفع مصدومیت به میادین بازگشت و به خوبی می‌داند که کار برای تکرار قهرمانی‌های گذشته سخت شده ولی انگیزه فراوان دارد و مطمئنا با انگیزه به خواسته خود خواهد رسید.

وزیری بیان کرد: علیزاده‌پورنیا روزهایی پرمخاطره را سپری کرده و هرگز از آسیب‌های مدام ناامید نشده است، این کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی جهان کشتی گرفته، دو طلا و نقره قهرمانی آسیا را دارد و از مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان نیز نقره گرفته است.

 رئيس هیئت كشتی قم یاد آور شد: هادی علیزاده‌پورنیا در وزن ۷۷ کیلوگرم با سجاد فرج‌پور از استان مازندران دیدار خواهد کرد، ضمن اینکه امروز علی‌اکبر حیدری دیگر نماینده قم در وزن ۹۷ کیلوگرم با محمد بیرانوند از خوزستان مسابقه می‌دهد تا با موفقیت در این پیکارها ان‌شاءالله شاهد حضور آنها در بازی‌های آسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ اندونزی باشیم.

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی فرنگی در قم

برچسب ها: کشتی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار