فرماندار سر پل ذهاب گفت: پیش بینی می شود 60 هزار تن محصول غلات در سال زراعی جاری برداشت شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمالی نیا فرماندار سر پل ذهاب  در جلسه جلسه کمیته برداشت غلات شهرستان سرپل ذهاب گفت: تمامی مراکز خرید در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی و مکانیزه نمودن باسکول ها اقدام لازم را انجام دهند .

وی گفت: اداره تعاون روستایی کمیسیون مرکز خرید کلزا را در سرابگرم بصورت سرپوشیده دایر نماید و اداره غله از تاریخ 97/2/10 نسبت به خرید گندم کشاورزان اقدام نماید.

جمالی نیا گفت: در کلیه مراکز خرید یک نفر کارشناس کشاورزی از جهاد کشاورزی بعنوان ناظر خرید کمیسیون ها حضور داشته باشد.

وی افزود:شرکت فرآورده های نفتی قصرشیرین نسبت به فعال کردن جایگاه های سوخت در روستاهای بی بیانی، کوئیک صیفوری، پل ماهیت و سرقلعه و جگیران اقدام نماید و جهاد کشاورزی حواله سوخت برای کمباین داران به صورت ده روز صادر کند.

 

وی گفت:تمهیدات لازم از طرف بانک کشاورزی جهت پرداخت تمام وجوه کشاورزان در اسرع وقت مقرر گردد اداره راه داری نسبت به تیغه زنی کنار جاده ها و بین مزارع اقدام کند.

 

جمالی نیا گفت: نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی مراکز خرید غیر مجاز را با همکاری جهاد کشاورزی تعطیل و با آنها برابر مقررات برخورد کنند و شهرداری یک دستگاه آتش نشانی در طول برداشت در حدفاصل دهستان های ذهاب و سرقلعه جگیران مستقر کند و بخشداران از طریق دهیاران و شورای روستا نسبت به تشکیل اکیپ آتش نشانی اقدام نمایند و هم چنین هلال احمر و پادگان ابوذر در صورت آتش سوزی احتمالی همکاری لازم را با ستاد بحران بعمل آورند .

 

وی گفت: پایانه های باربری از صدور بارنامه گندم به خارج از شهرستان بدون مجوز اداره غله خودداری کنند و کلیه مراکز خرید بصورت آنلاین مبادرت به خرید نمایند و پلیس راه در ورودی راههای فرعی و روستایی نسبت به نصب بنرهای هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی اقدام کند.

 

اداره غله ضمن اطلاع رسانی به ساکنان کانکس ها و چادرهای که در مسیر انبار غله و تردد کامیون ها ی حمل گندم هستند نسبت به جانمایی مکان مناسب اقدام کند  و اداره تعاون روستایی با هماهنگی اداره غله نسبت به فعال سازی کمیسیون خرید گرده نو اقدام نماید.

 

انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.