پیش‌بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم و جو از مزارع شهرستان کرمانشاه

نوربخش حاتمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم و جو از مزارع شهرستان کرمانشاه صورت گرفته است.

پیش‌بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم و جو از مزارع شهرستان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان نوربخش حاتمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: امسال حدود ۲۱۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت غلات رفته است که از این مقدار ۱۲۳ هزار و ۹۵۰ هکتار گندم و ۸۶ هزار و ۴۳۸ هکتار به کشت جو اختصاص یافته است و با توجه به تأثیر شرایط جوی و نزولات آسمانی بر افزایش تولید‏، امسال تولید غلات این شهرستان ۲۸۵ هزار تن گندم و ۱۱۵ هزار تن جو برآورد می‌گردد.

حاتمی ارقام کشت شده گندم آبی و دیم در این شهرستان را پیشتاز، میهن، پیشگام، سیروان و سیوند و نیز ارقام کشت شده جو آبی و دیم را سرارود یک اعلام نمود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همکاران در راستای مبارزه با علف‌های هرز و آفت سن غلات تصریح کرد: با توجه به اینکه مبارزه با آفت سن غلات و علف‌های هرز در مزارع شهرستان به نحو مطلوبی صورت گرفته است، گندم تولیدی این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار