آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که مسئولین و مردم، نصایح مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند آسیبی به این مملکت و نظام نمی رسد.

حمایت از کالای ایرانی اشتغالزایی جوانان را به دنبال دارد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان " حمایت از کالای ایرانی"  گفت: استفاده از کالای ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور و افزایش اشتغال می شود.


شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تبریک سال نو گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته با پیگیری های انجام شده، در بخش های مختلف کشاورزی استان رشد مناسبی داشته ایم.


وی با بیان اینکه  علی رغم وقوع خشکسالی در تولید گندم، استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را کسب کرد گفت: ضمن افزایش چند برابری سطح زیر کشت کلزا توانستیم با تولید 9271 کیلوگرم در هکتار رتبه اول کشور را کسب کنیم.


رئیس سازمان جهادکشاورزی افزود: در تولید چغندرقند نیز با تولید 75 تن در هکتار شاهد افزایش قابل توجه این محصول در استان بودیم.


وی اجرای سیستمهای آبیاری تحت فشار، توسعه باغات در اراضی شیب دار، افزایش سطح زیر کشت کلزا ، توسعه گلخانه ها، زعفران و... را از دیگر موفقیت های بخش کشاورزی اعلام کرد.


شهبازی در پایان با اشاره به وضعیت مناسب مزارع استان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب و شیفت بندی مدیران و کارشناسان در ایام تعطیلات نوروز، در اکثر مزارع بر علیه آفت سن مضر غلات و علفهای هرز مبارزه صورت گرفته که این موضوع باعث افزایش کمیت و کیفیت محصولات استان میشود

 

به مناسبت آغاز سال جدید،شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن حضور در بیت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/ز

 

استفاده از کالای ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور و افزایش اشتغال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.