معاون عمرانی استامدار کرمانشاه گفت: زلزله زدگانی که وامشان هنوز امحا نشده به فرمانداری مراجعه کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سالاری معاون عمرانی استامدار کرمانشاه گفت: امحال وامها بطور کامل صورت گرفته است لذا این موضوع مربوط به واحدهایی است که بطور کامل تخریب شده اند.

وام بانکی همه واحدها امحا شده اند؛ در صورت مشکل به فرمانداری مراجعه کنید
او گفت: اگر کسی در مورد امهای وامهای دریافتی دچار مشکل است می تواند به فرمانداری مراجعه کرده تا به مشکلش رسیدگی شود.او یادآور شد: ما هفته ای دوبار فضا را رصد می کنیم. با بررسی های صورت گرفته ضعفی را در بنیاد مسکن انقلاب مشاهده کردیم.

او تصریح کرد: در ایام نوروز علارقم آنکه هیچ مرکز کنترلی از سوی فرمانداری تعطیل نبود اما پیمانکاران در محل حضور 100 درصدی نداشتند. در حال حاضر عملیات سفت کاری سریع انجام می شود اما فرایند نازک کاری با کندی پیش می رود که ما از این موضوع گله مند هستیم.

او افزود: با مسئولتی که بنیاد مسکن برعهده گرفته مسئولیت نظارت بر عهده بنیاد است که باید با رصد لحظه به لحظه مشکلات رفع شود؛ اگرچه امروز بسیاری از این مشکلات رفع و رجو شده است.

عزیز الله مهدیان معاون بنیاد مسکن گفت: وام مسکن 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و چند میلیون تومان هم به صورت بلاعوض به زلزله زدگان تعلق می گیرد که در صورت ارزش گذاری این رقم تسهیلاتی 60 میلیون تومان خواهد شد که می توان با آن یک خانه 85 متری را به سهولت ساخت. این رقم کفاف همه ساخت و سازها را بطور کامل می دهد.

او افزود: ما هنوز وام معیشتی را به هموطنانمان پرداخت نکرده ایم. هنوز هیچ واحدی حداکثر وام ها را از ما دریافت نکرده است. 12 میلیون تومان وام معیشتی است که هنوز پرداخت نشده است.

او یادآور شد: مردم خودشان مجری ساختمان های خودشان هستند لذا باید خودشان بر روند ساخت و سازها نظارت داشته باشند.

او گفت: ما در زمان بندی اعلام شده مسکن ها را به صاحبانشان تحویل می دهیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر 

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار