همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۳۸ زرهی تربت جام همراه با دیگر نیرو‌های مسلح توانمندی، اقتدار، قدرت، صلابت و توان رزمی و دفاعی خود را در خیابان المهدی تربت جام به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مومن، انقلابی، ولایت مدار، مکتبی، اسلامی و سرآمد ارتش‌های جهان و با آمادگی کامل پای دررکاب آماده جانفشانی از دستاورد‌های انقلاب و شهیدان است و در روز ۲۹ فروردین که به فرمان امام خمینی روز ارتش نام گذاری شده با ساز و برگ نظامی به خیابان‌ها می‌اییم

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در تربت جام+ تصاویر
سرهنگ ایرج دبیرنظامی باگرامیداشت یاد شهدای ارتش در این مراسم گفت::تیپ ۳۸ زرهی تربت جام یکی از یگان‌های آماده و پای در رکاب برای جانفشانی و حراست از کیان و مرزو بوم ایران اسلامی است.

وی افزود: کارکنان ولایت مدار ارتش دراین دیدار فرصت را مناسب می‌دانند که تجدید پیمان و بیعت مجدد با فرماندهی کل قوا داشته باشند.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: ارتشیان به سربازی امام زمان (عج)، ولایت مداری و مردمی بودن افتخارمی کند.


دبیر نظامی افزود: ارتشیان به مردمی بودن خود افتخار می‌کنند و در طرح مردم یاری که توسط ارتشیان سازماندهی شده در هنگام حوادث و بلایای طبیعی اماده امداد رسانی به مردم است.

امام جمعه تربت جام گفت هم در این مراسم گفت:در ابتدای انقلاب برخی سیاسیون و منافقین شعار انحلال ارتش راسرمی دادند، اما حضرت امام خمینی قلبا و به جد از ارتش پشتیبانی و حمایت کردند و فرمودند: من قلبا ارتش را دوست دارم.
 
برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در تربت جام+ تصاویر
حجت الاسلام جوادطاهری افزود:امروز سران و پرسنل ارتش افرادی مومن، انقلابی، ولایت مدار و مطیع مافوق خود هستند و این به حدی است که حد آن دیانت است.

وی افزود:اطاعت ارتشیان کورکورانه نیست و امروزارتش انقلابی و بصیر است که سایر ارتش‌های جهان این گونه نیستند.

امام جمعه گفت:امروز ارتش سوریه با دین مداری و تفکر بسیجی و پشتوانه معنویت پیروزی‌ها را بدست می‌آورد.

حجت الاسلام طاهری افزود:امروز ارتش به لحاظ کسب تخصص در کنارمعنویت درنزد مردم محبوب و عزیز و یکی از ارکان کشور است.

انتهای پیام//ز. ج
 
برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در تربت جام+ تصاویر
 
برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در تربت جام+ تصاویر

نمایش اقتدار نیرو های مسلح در تربت جام

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.