عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:اروپایی ها به فکر منافع خود هستند و منافع آنان به آمریکا گره خورده است.

منافع اروپا به آمریکا گره خورده است/ آمریکا بعد از اجرای برجام تا به امروز رویه خصمانه نسبت به ایران را ادامه داده استمهدی چمران عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری نشست دبیران استانی تشکل متبوعش، اظهار کرد: زمان برگزاری این نشست هنوز قطعی نشده و این گردهمایی جلسه ای درونی برای هماهنگی های بیشتر است.

وی درباره برخی خبرها که حاکی از خروج آمریکا از برجام در اردیبهشت دارد، گفت: آمریکایی ها تاکنون بارها و بارها نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند. هر آنچه که تحت عنوان انجام مذاکره مطرح کردند، دروغی بیش نبوده است.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: سیاست آمریکا نسبت به کشورمان کاملا مشخص است و باید با تکیه بر توان داخلی در جهت حل و فصل مشکلات اقدام کنیم.

چمران با اشاره به تایید پایبندی ایران به برجام از طرف سازمان های بین المللی، گفت: تاکنون چندین بار سازمان های بین المللی گزارش داده اند که ایران به تمامی تعهداتش در جریان برجام عمل کرده است.

وی تصریح کرد: طرفی که از خروج برجام ضرر می کند، خود آمریکاست، چرا که آنان آنچه را خواستند در برجام به دست آوردند و به آنچه که ایران از این قرارداد باید به دست می آورد، عمل نکردند.

چمران با تاکید بر اینکه برجام بازدارندگی برای آمریکا نداشته است، گفت: آمریکا بعد از آغاز اجرای قرارداد برجام همچنان رویه گذشته خود را دنبال کرد و تحریم ها را ادامه داد.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به عدم تمدید تحریم ها از سوی اتحادیه اروپا علیه، بیان کرد: اروپایی ها به فکر منافع خود هستند و منافع آنان به آمریکا گره خورده است.

وی ادامه داد: اروپایی ها به ظاهر از برجام حمایت می کنند اما در عمل دنباله رو آمریکا هستند، اروپایی ها می خواهند بگویند ما تحت فشار آمریکا هستیم که این مسئله جای تاسف دارد و نشان می دهد آنان در تصمیم گیری ضعف دارند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
امریکا باید ضرر بده این به جبران اون دفه
آخرین اخبار