محسن رضایی با انتشار متن تبریکی به مناسبت روز ارتش، صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب، زمانی که دشمنان  انقلاب   نقشه های شومی برای  انحلال ارتش داشتند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود به سر می برد ، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان بزرگترین حامی ارتش  به میدان آمد و  نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب نمود .


امام خمینی (ره)  مثل همیشه با صحبت های  متقن خود، به حفظ ضرورت  ارتش تاکید کردند و پیامی را  جهت انسجام، یکپارچگی ارتش، صادر کردند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

امروز 29 فروردین مصادف است با روز ارتش، به همین مناسبت سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن تبریک به این روز عنوان کرد:رهنمون‌های اقتدارآفرین رهبر معظم انقلاب به نیرو‌های مسلح و تلاش و ایثار فرماندهان و نیرو‌های جان بر کف ارتش، پیشرفت و محبوبیت روزافزون این نیروی ارزشمند را موجب شده است.
رضایی نوشت:
"از روز‌های پر شور و حادثه بهمن ماه ۵۷ که مردم انقلابی ایران اسلامی فریاد زدند «به گفته خمینی، ارتش برادر ماست» و با شاخه‌های گل، آغوش خود را به روی سربازان ارتش گشودند، ارتش جمهوری اسلامی، برادرانه از نظام الهی پاسداری کرده است.

حمایت حکیمانه امام راحل از ارتش، آن هم در روزگاری که بسیاری چهره‌ها از حذف یا تضعیف آن سخن می‌گفتند، رهنمون‌های اقتدارآفرین رهبر معظم انقلاب به نیرو‌های مسلح و تلاش و ایثار فرماندهان و نیرو‌های جان بر کف ارتش، پیشرفت و محبوبیت روزافزون این نیروی ارزشمند را موجب شده است. روز ارتش را به فرماندهی کل قوا، خانواده‌های بزرگوار شهدا، فرماندهان و نیرو‌های عزیز ارتش تبریک می‌گویم و از خدای متعال، توفیق خدمت بیشتر و ارتقای اقتدار ایشان را خواستارم."

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی محسن رضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار