استاندار خوزستان از ابلاغ برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری خوزستان به عنوان یک الگو به سایر استان ها با دستور رییس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به ابلاغ برنامه عملیاتی سرمایه گذاری خوزستان به سایر استان ها با دستور دکتر حسن روحانی، رییس جمهور بیان داشت: این برنامه پس از ارائه به ریاست جمهوری مورد توجه وی قرار گرفت و براساس دستور رییس جمهور مقرر گردید به عنوان الگویی برای توسعه در اختیار سایر استان ها قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان با هدف ایجاد شکوفایی اقتصادی در مناطق مختلف استان تدوین شد.

شریعتی اذعان داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و امور دارایی تصمیم گرفته شد که به صورت پایلوت مطالعه ای جامع در 70 نقطه از استان خوزستان انجام شود.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: با همکاری و تعامل سازنده و موثر میان معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد، شورای اقتصاد و سرمایه گذاران و با توجه به مکان یابی های انجام شده و همچنین شرایطی که مشاور پیش بینی و پیشنهاد کرده است به دنبال اجرای این طرح هستیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: در این برنامه، سرمایه گذاری در هر حوزه بستگی به نظر و پیشنهاد مشاور و همچنین آمایش سرزمینی دارد.

غلامرضا شریعتی با اشاره به آثار و نتایج اجرایی شدن این طرح ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن آن تحول اقتصادی بزرگی در استان ایجاد شود و در نتیجه تولید ناخالص در استان و کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/گ

برنامه عملیاتی سرمایه گذاری خوزستان به سایر استان ها ابلاغ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.