در هفته سی ودوم رقابت‌های باشگاه‌های دسته اول کشور تیم ایرانجوان بوشهر با تساوی یک بر یک در برابر اکسین البرز ماندگاری خود را در لیگ آزادگان دشوارتر کرد.

تساوی ایرانجوان بوشهر برابر اکسین البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  تیم ایرانجوان بوشهر عصر امروز در هفته سی و دوم باشگاه‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر میزبان تیم اکسین البرز بود.

تیم ایرانجوان بوشهر که در بازی‌های این فصل در شرایط نامساعدی قرار دارد در رقابت‌های پایانی سعی در کسب سه امتیاز به ویژه در بازی‌های خانگی دارد که امروز در رقابت با اکسین البرز با ناکامی روبه‌رو شد.

در نیمه نخست این بازی دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند که نتیجه‌ای در بر نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی تیم ایرانجوان بر روی درواره اکسین البرز حملات گوناگونی انجام داد و این تیم حریف بود که در دقیقه ۶۵ توسط یاسر وکیلی توانست به گل برتری دست یابد و تیم میزبان را پشت سربگذارد.

تیم ایرانجوان برای جبران گل خورده خود را آب و آتش زد و در دقیقه ۸۹ بازی مرتضی رنجبر توانست با گل زیبای خود بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این گل تیم ایرانجوان انگیزه خود را برای پیروزی بیشتر کرد، ولی با وجود حملات متعدد بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

تیم ایرانجوان بوشهر که با این تساوی با ۳۰ امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ دست یکم قرار گرفت تا شرایط این تیم برای ماندگاری در جام آزادگان سخت‌تر شود.

انتهای پیام/م

ماندگاری تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ آزادگان دشوار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.