دانشگاه کاشان میزبان رویداد بزرگ علمی كنفرانس بين المللي نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ايران و جهان عرب از روز بيست و دوم ارديبهشت ماه سال جاری با حضور جمعي از استادان، پژوهشگران و متخصصان ملی و بین المللی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبير علمي كنفرانس بين المللي نقش هنر و معماري در ارتباطات علمي ايران و جهان عرب، در گفتگو با خبرنگاران گفت: كنفرانس بين المللي نقش هنر و معماري در ارتباطات علمي ايران و جهان عرب، محصول هم انديشي و همكاري دانشگاه كاشان و سازمان ارتباطات اسلامي است كه به منظور تعامل، واكاوي و شناسايي زمينه هاي مشترك علمي-فرهنگي ميان ايران و جهان عرب در حوزه هاي هنري و معماري برگزار خواهد شد.

دكتر احمد دانايي نيا، ارتقای زمينه هاي توسعه فرهنگي و ارتباطات علمي ميان دو حوزه جغرافيايي را از طريق برگزاری این کنفرانس تاکیدکرد و افزود: این رویداد بزرگ علمی روز بيست و دوم ارديبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز با حضور جمعي از استادان، پژوهشگران و متخصصان ملی و بین المللی در دانشگاه كاشان برگزار مي شود.

وي، متون ادبي، تاريخي و نسخه شناسي، معماري و تزئينات وابسته و هنر و باستان شناسي را از محورهاي اين كنفرانس برشمرد و گفت: و در پي آن است تا از اين طريق زمينه هاي توسعه فرهنگي و ارتباطات علمي ميان دو حوزه جغرافيايي را ارتقاء بخشد.

ارسال 136 مقاله علمي داخلي و خارجي به کنفرانس/ پذیرش نهایی 56 مقاله

به گفته وی، از زمان اعلان فراخوان، 136 مقاله به دبير خانه اين كنفرانس ارسال شد كه از این تعداد 80 مقاله در مرحله اوليه مورد پذیرش قرار گرفت و 56 مقاله پس از ارسال به داوران کنفرانس پذيرش نهایی شد.

دبير علمي كنفرانس بين المللي نقش هنر و معماري در ارتباطات علمي ايران و جهان عرب، تصریح کرد:مقالات از پژوهشگرانی از كشورهاي آمريكا، ايتاليا، ليتواني، عراق، لبنان، سوریه، تونس، عمان و الجزایر مقالات خود را براي شركت در اين كنفرانس ارسال شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.