رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به نبود اورژانس در محلات جنوبی این شهر باید در این زمینه تعیین تکلیف شود.

وضعیت اورژانس محلات جنوبی بوشهر مشخص شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کیوان هاشم زاده روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: راه اندازی مرکز اورژانس در محلات جنوبی یکی از خواسته‌های جدی مردم این مناطق است که ضرورت دارد با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار ایجاد فضایی غرفه بندی شده برای کارآفرینی و خوداشتغالی با هدف حمایت و ایجاد اشتغال توسط شهرداری بوشهر شد.

هاشم زاده ادامه داد: امروز به عنوان هر ایرانی یک وظیفه ملی داریم و همان طور که در زمان هشت سال دفاع مقدس اسحله دست گرفتن و دفاع از میهن وظیفه ملی بود امروز وظیفه ملی ایجاد اشتغال است.

وی افزود: نبود اشتغال پایدار و امنیت شغلی بسیاری از افراد جامعه را تهدید می‌کند و زمینه ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود و در نهایت زمینه ناهنجاری‌ها را فراهم می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در این زمینه می‌توانیم به سهم خود با کمترین امکانات قدم‌های هر چند اندک برداریم و شهرداری را به این موضوع مهم وارد کرد.

هاشم زاده اظهار داشت: با هدف حمایت و ایجاد اشتغال می‌توانیم در برخی نقاط شهر برای راه اندازی کار و اشتغال جوانان یا بانوان سرپرست خانوار یا بد سرپرست مکان‌هایی اختصاص دهیم.

وی گفت: این امر می‌تواند الگویی برای سایر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی شود.

هاشم زاده با بیان اینکه قطعه زمینی متعلق به شهرداری (محل سابق نمایشگاه بین المللی استان) وجو د. دارد که با غرفه بندی می‌توان آن را به یک مکان کارآفرینی و خوداشتغالی تبدیل کرد.

وی در ادامه با اشاره به اتمام قرارداد پیمانکار فضای سبز شهر بوشهر اظهار داشت: طبق قانون باید هر چه سریعتر مناقصه انتخاب پیمانکار فضای سبز شهر بوشهر برگزار شود.

انتهای پیام/م

نبود اورژانس در محلات جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.