مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از شرکت ۴۰۰ دانش آموز در مسابقات ساخت و پرواز گلایدر خبر داد.

شرکت ۴۰۰ دانش آموز در مسابقات ساخت و پرواز گلایدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ناصر کرمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات ساخت و پرواز گلایدر یادآوره شهدای پرواز در سالن ورزشی دبستان دخترانه معینی بوشهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۴۰۰ دانش آموز سوم ابتدایی تا دهم با همکاری اولیای خودشان در ۱۰ شهرستان و منطقه برگزار می‌شود که نفرات برگزیده هر پایه و جنسیت تقدیر می‌شوند.

وی ادامه داد: از اهداف مهم این مسابقات، افزایش مهارت و دقت دانش آموزان، رشد مهارت‌های حرکتی و هماهنگی بین چشم و ذهن، نشاط اجتماعی و بالا بردن مشارکت خانوادگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مسابقات ساخت و پرواز هواپیمایی گلایدر با همکاری دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود افزود: هواپیمای ساخت شده دارای ۶۰ قطعه است که ساخته آن نیاز به مهارت، دقت و مشارکت خانواده دارد.

وی عنوان کرد: از اهداف مهم این مسابقات افزایش مهارت و دقت دانش آموزان، رشد مهارت‌های حرکتی و هماهنگی بین چشم و ذهن، نشاط اجتماعی و بالا بردن مشارکت خانوادگی است.

کرمی یادآور شد: در اولین دوره این مسابقات که دو سال پیش با حضور ۱۵۰ دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان‌ها کسب کرد و ۵ دانش آموز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در دومین دوره این مسابقات که سال پیش با حضور ۲۵۰ دانش آموز برگزار شد منتخبان استان در مجموع رتبه دوم کشوری را بین استان‌ها کسب کرد و ۶ دانش آموز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/م

مسابقات ساخت و پرواز گلایدر در بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.