دوره‌های آموزشی برای ۱۰ هزار فعال صنعتی امسال در شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان صنعتی در فارسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  با اشاره به آموزش ۱۰ هزار فعال صنعتی فارس گفت: این آموزش‌ها در حوزه کارآفرینی، مهارتی، بازار، مدیریتی، بهره وری و فناوری به صنایع کوچک ارائه می‌شود و در این زمینه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در کشور پیشتاز است.

وی بیان کرد: آموزش‌ها در دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می‌شود، و تاسقف ۸۰ درصد از هزینه برگزاری دوره‌های حضوری و ۱۰۰ درصد هزینه دوره‌های مجازی از طریق اعتبارات یارانه‌ای این شرکت تامین و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: واحد‌های صنعتی می‌توانند برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی رایگان مجازی به سایت e-sme.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام اولیه از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

فتوحی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در شش محور شامل مدیران و بنیانگذاران کسب و کار، کارآفرینی، مشاوران و ارائه‌دهندگان خدمات کسب و کار، ارتقاء مهارت‌های بازار، ایمنی صنعتی و بهداشت محیط کار و ICDL برگزار می‌شود، افزود: پارسال ۱۸۸ فعال صنعتی درفارس در این دوره هاشرکت و موفق به اخذ مدرک شده اند که ارائه مدرک معتبر به صورت رایگان از مزایای ثبت نام و بهره‌گیری از دوره‌های این سایت آموزشی است.

ویادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی از مهمترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است، که در همین راستا پارسال ۷۴۲ دوره آموزشی حضوری برگزار و درقالب این دوره‌ها بیش از ۱۲ هزارنفربه میزان افزون بر ۲۸۰ ساعت آموزش‌های مختلف را فراگرفتند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌ای با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای فعالان صنعتی منعقد شده است، اضافه کرد: در این زمینه پارسال ۲۵۱ دوره آموزشی در این اداره کل برگزار شد، که بیش از ۵ هزارنفر در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

انتهای پیام/ت

برپایی دوره آموزشی فعالان صنعتی در فارس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار