شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس برای ارائه آموزش های مهارتی به فعالان واحد های صنعتی استان توافق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ارائه آموزش های مهارتی به واحد های صنعتی را از مهمترین محورهای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت اعلام کرد و گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با انعقاد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ،اجرای 6 هزار دوره آموزشی مهارتی برای بیش از 100هزار نفر از شاغلان واحد های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور را در دستور کار قرار داده است.
شاهپور قنبری با بیان اینکه این تفاهم نامه در استان فارس نیز اجرایی می شود افزود: در قالب این تفاهم نامه  برگزاری دوره های آموزشی مهارتی متناسب با نیاز سنجی انجام شده برای 13رشته صنعت خاص انجام می شود.
وی با اشاره به وسعت استان فارس و وجود بیش از 30هزار فعال صنعتی در قالب 2 هزار و 450 واحد صنعتی در 61شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس گفت:متناسب با ظرفیت های موجود در استان ،برگزاری 305دوره آموزشی مهارتی برای 6 هز ار و 100 نفر،در فارس هدف گذاری شده که امید است در فاصله زمانی یک ساله این دوره ها برگزار و 152 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: ارتقای سطح مهارت شاغلین در شرکت ها و واحدهای صنعتی می تواند باعث پویایی این واحدها شود.
قنبری اضافه کرد:براساس این تفاهم نامه، دوره های آموزشی مختلف بر اساس نیاز واحدهای تولیدی،برای نیروهای واجد شرایط برگزار می شود و هزینه این دوره ها از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس تامین می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار