عضو کمیسیون برنامه و بودجه از حضور نوبخت در جلسه این کمیسیون خبر داد.

جلسه کمیسیون در سازمان برنامه‌وبودجه با حضور نوبخت برگزار شد/ عملکرد بودجه سال 96 بررسی شدمهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسى باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود در سازمان برنامه‌وبودجه با حضور نوبخت خبر داد.

وی ادامه داد: این جلسه ادامه نشست قبلی درباره بررسی عملکرد بودجه سال 96 بود که امروز در محل سازمان برنامه وبودجه برگزار شد و مسائل مختلفی مانند افزایش قیمت ارز و چگونگی تطابق عدد آن با نرخ ارز در بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: نمایندگان نرخ ارز را در بودجه سال 97 ، 3 هزار و 500 تومان قرار داده‌اند اما به دلیل آ‌نکه در جایی دیگر 3 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار دولت قرار داده‌ بودند ارز 3هزار و 800 تومان محاسبه می‌شد.

لاهوتی تاکید کرد: در این جلسه اعلام شد آیا باید تفاوت نرخ کنونی ارز یعنی 4هزار و 200 تومان را با عدد 3هزار و 500 در نظر بگیریم یا با همان 3هزار و 800 تومان؛ قرار شد دولت و مجلس این مبلغ را از همان 3هزار و 800 تومان کسب کنند.

وی تاکید کرد: نوبخت در این جلسه تصریح کرد: می‌توان مبلغ مابه‌التفاوت این دو نرخ ارز را به عنوان یارانه به واردکنندگان اقلام ضروری مانند دارویی ارائه کرد تا آن را صرف این منابع کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نوبخت همچنین در این نشست از برآورده نشدن 26 هزار میلیارد تومان از مبلغ بودجه سال گذشته گله‌مند بود و می‌گفت، از 346 هزار میلیارد تومان مبلغ بودجه تنها 320 هزار میلیارد تومان محقق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار