سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قصد داریم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و به بازی فردا برابر السد قطر خوش بین هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با السد قطر اظهار کرد: این بازی برای هر 2 تیم یک افتخار محسوب می شود و  هر دو تیم به مرحله بعد صعود کردند، ما می خواهیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم و به بازی فردا خوشبین هستم. 

قصد داریم کیفیت خود در آسیا را نشان دهیم

 او ادامه داد: بازی بعد با الجزیره یا الاهلی خواهد بود.ما می‌خواهیم به‌عنوان تیم برتر آسیا و ایران قدرت و کیفیت‌مان را به هواداران‌مان نشان دهیم و می‌خواهیم همان کیفیتی را که در لیگ داشته‌ایم در آسیا هم تکرار کنیم.

ژاوی بهترین بازیکن سال های گذشته جهان است 

برانکو تصریح کرد: بازیکنان السد کیفیت بسیار خوبی دارند مثل ژاوی که یکی از بهترین بازیکنان سال های گذشته جهان بوده است.فردا بهترین بازی را خواهیم داشت.فرشاد احمد زاده و ربیع خواه مصدوم هستند و در بازی فردا حضور ندارند. 

سرمربی پرسپولیس گفت: بغداد بونجاح یکی از بهترین بازیکنان السد است اما به شکلی که از سایر بازیکنان السد  مراقبت می کنیم از این بازیکن هم مواظبت می کنیم. 

همزمان نبودن بازی ها اشتباه کوچک  AFC است

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بازی‌های مرحله گروهی در هفته آخر همزمان نیست و این موضوع باعث انتقاد افشین پیروانی هم شده بود، گفت: من هم با افشین موافق هستم. این موضوع یک اشتباه از سوی AFC‌ است، چون حریف آینده ما یک روز بعد از این بازی ما رقابت خواهد کرد، اما این موضوع برای‌ ما خیلی اهمیت ندارد، زیرا فرقی ندارد با چه تیمی در مرحله بعد بازی کنیم. در کل باید بگویم این یک اشتباه کوچک از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

رمز و رازی در فوتبال وجود ندارد 

برانکو درباره این سئوال  که تیم السد دوست دارد به‌عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند، گفت: ما هم برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت. همان‌طور که در گذشته هم گفته‌ام در آسیا تیم ضعیف وجود ندارد، اما ما برای پیروزی به زمین خواهیم رفت. شما باید این را هم مدنظر داشته باشید که هواداران ما هم حضور دارند و می‌خواهند یک بازی خوب از تیم خود ببینند. مسئله مهم این است که همه ما بتوانیم لذت ببریم.

او افزود :امروزه رمز و رازی در فوتبال وجود ندارد چراکه تیم ها همدیگر را به خوبی می شناسند.هواداران نقش مهمی در بازی فردا دارند و می خواهیم برای آنها شادی آفرین باشیم.

انتهای پیام/ 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار