سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: غیبت احمد زاده و ربیع خواه مرا سورپرایز کرد چرا که نمی دانستم این 2 بازیکن در بازی فردا حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در ابتدا  از مترجم  خود پرسید به صورت دقیق نمی دانم ورزشگاه آزادی ۱۰۰ هزار نفری یا ۷۸ هزار نفری است. 

او ادامه داد: غیبت احمدزاده و ربیع خواه برای من یک سورپرایز است چراکه نمی دانستم آنها نمی توانند مقابل ما بازی کنند. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و بدون شک غیبت این بازیکنان تاثیری در وضعیت این تیم ندارد .پرسپولیس تیم خوبی است و افتخار می کنیم که در این بازی به میدان می رویم‌. هر ۲ تیم دنبال کسب سه امتیاز و حضور در جایگاه نخست هستند.

 فریرا بیان کرد: برای ما بسیار سخت است که از قطر به ایران بیاییم و با شکست زمین را ترک کنیم. دنبال کسب ۳ امتیاز در فضای پر  تماشاگر ورزشگاه هستیم و پاسخ دادن به اینکه استراتژی ما مقابل پرسپولیس چیست دشوار است اما تمام‌تمرکزمان را برای پیروزی به کار می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای ما اهمیتی ندارد که مرحله بعد به مصاف چه تیمی برویم چراکه در حال حاضر تنها هدفمان شکست پرسپولیس است.

او در ادامه بیان کرد: به تیم ملی ایران و کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی تبریک می گویم . همچنین باید نکات زیادی از نحوه بازی کریستیانو رونالدو را  به مرتضی پورعلی گنجی منتقل کنم. تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ به سختی ایران را شکست داد اما تیم های بزرگ همیشه جام جهانی را با مشکل آغاز می کنند.امیدوارم ایران سورپرایز بزرگ جام جهانی باشد و با پرتغال به مرحله بعدی برود.مشکل تیم ملی پرتغال بالانس نبودن بازیکنان جوان و باتجربه است.دوست دارم ایران به مرحله بعدی جام جهانی برود چراکه سرمربی آن هم تیمی من و مرتضی پورعلی گنجی هم بازیکن من است.

فریرا  خاطر نشان کرد: برای من سؤال است که چرا شما راجع به اسپانیا از من نپرسیدید. به جز پرتغال،‌اسپانیا جزو تیم‌های بسیار بزرگی است و کیفیت بالایی دارد، به طور معمول در جام جهانی شاهد سورپرایز هستیم امیدواریم این سورپرایز در جام جهانی ایران باشد. تیم ایران تیم باکیفیتی است، کادر فنی خوبی دارد، امیدوارم بتواند موفق شود.

او در پایان ودرباره وضعیت پرتغال گفت : در حال حاضر پرتغال به دنبال این است که جوانگرایی داشته باشد  تا میان  بازیکنان باتجربه و جوان ارتباط خوبی برقرار شود، به همین علت  شاید پرتغال در بعضی بازی‌ها  همانند دیدار با هلند ضعیف ظاهر شود اما  امکان دارد یک سوپرایز خوبی در جام جهانی داشته باشد . بدون شک  همین اتفاقات فوتبال را جذاب کرده است و علاقمندان زیادی را جذب کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم السد قطر درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار