در هفته ۳۲ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، تیم فجر شهید سپاسی به مصاف مس کرمان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۳۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۸ فروردین در دیداری حساس و خانگی به مصاف مس کرمان می‌رود.

قضاوت مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان را موعود بنیادی‌فر، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و میثم حیدری بر عهده دارند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فجر شهید سپاسی پایان یافت.

تیم فجر شهیدسپاسی که با برد هفته گذشته و با توجه به باخت تیم خونه به خونه مقابل تیم ملوان به رده دوم جدول رسیده است برای حفظ جایگاه دوم در این دیدار حساس باید برنده میدان باشد.

تیم مس کرمان نیز هر چند از گردونه صعود به لیگ برتر خارج شده است، اما برای کسب عنوان آبرومند چشم به کسب ۹ امتیاز کامل در دیدار‌های باقی‌مانده دارد.

زردپوشان شیرازی در حال حاضر با صدر جدول ۵ امتیاز و با تیم سوم و چهارم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد و کوچک‌ترین اشتباه در ۳ دیدار باقی‌مانده جایگاه این تیم در رده دوم جدول را به خطر می‌اندازد.

تیم مس کرمان نیز با رده نخست جدول ۱۵ امتیاز و با رده دوم جدول ۱۰ امتیاز اختلاف دارد و در صورت برد در ۳ بازی باقی‌مانده نیز امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

فجری‌ها تا اینجای کار با ۱۷ برد، ۷ تساوی، ۷ باخت و کسب ۵۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. فجر در صورت برد در این دیدار رده دوم جدول را برای خود حفظ می‌کند.

تیم مس کرمان نیز تا اینجای کار با ۱۴ برد، ۶ تساوی، ۱۱ باخت و کسب ۴۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. مس کرمان در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده به رده ششم جدول می‌رسد.
انتهای پیام/ر

مصاف فجر سپاسی برابر مس کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار