تیم‌های فجر سپاسی و برق جدید در لیگ دسته یک فوتبال مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۸ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۶ اسفندماه تیم‌های همشهری فجر شهید سپاسی و برق جدید به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در جدول رده بندی، زردپوشان شهید سپاسی با ۱۴ برد، هفت تساوی، ۶ شکست و ۴۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و برق جدید با ۹ برد، ۹ مساوی، ۹ شکست و ۳۶ امتیاز جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

تیم فجر در نیم فصل دوم به یک تیم آماده و مدعی تبدیل شده و حال قصد ندارد در بازی با برق امتیاز از دست دهد.

جدال تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در صدر جدول به اوج حساسیت خود رسیده و تیم‌های نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه مازندران، فجر شهید سپاسی شیراز، بادران تهران و نساجی مازندران با ۵۳، ۵۰، ۴۹، ۴۸ و ۴۷ امتیاز در مکان‌های اول تا پنجم قرار دارند.

نارنجی پوشان شیرازی هم که در نیم فصل دوم تنها یک برد بدست آورده اند و روند نزولی را طی می‌کنند، برای حبران مافات و کسب امتیاز از همشهری به میدان می‌آیند.

در هفته ۲۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجری‌ها جشنواره‌ای از گل به راه انداختند و میزبان انتهای جدولی خود راه آهن تهران را با نتیجه ۷ بر یک شکست دادند.

برق جدید فارس هم در هفته ۲۷ با یک گل مغلوب نساجی مازندران شد.

با اینکه پیش از این گفته می‌شد این شهرآورد در ورزشگاه پارس برگزار خواهد شد، اما تماشاگران فوتبال دوست شیرازی آخرین مسابقه ۲ تیم در سال ۹۶ را هم در ورزشگاه شهید دستغیب نظاره گر خواهند بود.

ناصر جنگی و کمک هایش ایوب غلامزاده و جعفر رهبرفام این بازی را قضاوت می‌کنند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های برق جدید و فجر شهید سپاسی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر سپاسی و برق جدید در لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار