زردپوشان شیرازی در ایستگاه ۲۷ بدنبال شکست راه آهن تهران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه میهمان راه آهن تهران خواهند بود.

این بازی شرایط متفاوتی دارد چرا که فجری‌ها با ۱۳ برد، هفت تساوی، ۶ شکست و ۴۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند و راه آهن تهران با تنها ۲ برد، ۴ تساوی، ۲۰ شکست و ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و با سقوط به دسته پایین تر فاصله‌ای ندارد.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در خصوص بازی این هفته با نماینده تهران گفت: راه‌آهن تیم خوبی است که در دو بازی اخیرش به پیروزی دست یافته است.

کلانتری افزود:راه آهن نسبت به نیم‌فصل اول متحول شده است و مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد.
سرمربی زردپوشان شیرازی در پایان گفت: این هفته تلاش کردیم که به بازیکنان گوشزد کنیم که بازی آسانی پیش رو نداریم و نباید حریف را دست‌کم بگیرند بنابراین با تمام توان برای پیروزی مقابل راه‌آهن به میدان خواهیم آمد.

در هفته ۲۶، زردپوشان شهید سپاسی با نتیجه ۲ بر یک شهرداری ماهشهر راشکست دادند و راه آهن تهران مقابل میزبان خود صباقم با یک گل به برتری رسید.

فجری‌ها با پیروزی در بازی با راه آهن و توقف بادران تهران مقابل شهرداری ماهشهر، به مکان سوم جدول صعود خواهد کرد.

گفتنی است مسابقه رفت ۲ تیم با تک گل شاهین مجیدی به سود فجر شهید سپاسی شیراز به پایان رسید.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر سپاسی شیراز و راه آهن تهران در لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.