ارشد نظامی آجا در استان های گلستان وخراسان شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: نیروهای مسلح به ویژه ارتش سرافراز در اجرای منویات مقام معظم رهبری آماده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امیر سرتیپ ۲ ستاد مهدی معمارباشی ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و کسانی که سال‌ها در کشور ما حضور داشتند، منافع خود را به خطر دیدند و درصدد مقابله با این نهال نوپا که راهبرد‌های منطقه و خاورمیانه را برهم زده بود، برآمدند.

وی ادامه داد: رهبری ارزشمند حضرت امام، حضور یکپارچه مردم و نقش ارزشمند ارتش و پیوستن نیروی دفاعی کشور به ملت در بحبوحه انقلاب تاثیر بسیاری در پیروزی انقلاب داشت.

مهدی معمارباشی افزود: ارتش با پیوستن به توده‌های مردم در روز‌های منتهی به پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی در این مهم ایفا کرد.

وی گفت: حضرت امام در ۲۸ فروردین ۵۸ با اعطای درفش ارتش به این نهاد تولد دیگری را برای ارتشیان سرافراز رقم زدند و به ملت اعلام کردند با حضور با صلابت از فرزندان انقلاب دفاع کنند.

معمارباشی گفت: تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس برگی دیگر از عشق و دلدادگی ارتشیان سرافراز به نظام و مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان در ادامه افزود: امروز در عرصه دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش در سطح منطقه از چنان اقتداری برخوردار است که اجازه تعرض به بیگانگان را نمی‌دهد و توان نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان قابل مذاکره یا معامله نیست.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال گفت: نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش همواره در اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشتاز بوده اند و در حمایت از کالای ایرانی با جدیت عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/م
 

ارتش در اجرای منویات مقام معظم رهبری آماده است

برچسب ها: ارتش ، اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.