یاد و خاطره سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در گرگان گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امیر منصور خمری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق لشکر سی پیاده گرگان در این آیین به خدمات ارزنده این سرباز انقلابی اشاره کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی با رشادت و فداکاری، دین خود را به اسلام و وطن خود ادا کرد.

وی افزود: صیاد شیرازی در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات بی شائبه و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

خمری تاکید کرد: شهدا با نثار جان خود امنیت، عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده اند و درس دینداری و اطاعت از ولایت را به همگان آموخته اند.

ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سی پیاده گرگان نیز در مورد شخصیت شهید صیاد شیرازی گفت: سپهبد صیاد شیرازی نامی پر افتخار و جاودانه است که با هشت سال دفاع مقدس و دلاوری و از خود گذشتگی‌ها عجین بود و ایشان نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بودند که جان خود را فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت کردند.

امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی مردی در نهایت خلوص، پاک نیت و صبور بود و عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و کشور بر ضددشمنان و به جنگیدن با آن‌ها گذراند و مردی بودند که مردم انقلابی و نیرو‌های مردمی و سپاهی در سراسر کشور وی را با نام رزمنده‌ای شجاع و ارتشی دلاور می‌شناختند.
 
انتهای پیام/ن/م
 

مراسم نوزدهمین سال شهادت سپهبد صیاد شیرازی

برچسب ها: شهدا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.