نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: متخلفین با استفاده از فضای مجازی در روز‌های اخیر باعث ایجاد التهاب در جامعه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان  گفت : پیام رسان هایی هستند که بسیار فعال و می توانند در بسیاری از مسائل فارسی تاثیر گذار باشند .

وی افزود:  یکی از مواردی که در روزهای اخیر در جامعه اتفاق افتاد تغییر نرخ ارز بوده که دلیل آن تهمت افترا سازی در فضاهای مجازی بوده است .

آیت الله نورمفیدی گفت: یکی از عواملی که باعث اختلال بازار ارز در کشور شد و همچنین میلیارد دلار ارز از کشور خارج کرد از فضای مجازی تلگرام بوده است .

وی ادامه داد:  با دروغ تهمت افترا جمع سازی وضعیت ارز را تغییر دادند  و باعث التهاب در جامعه شدند .

امام جمعه شهرستان گرگان گفت: برخی ها در فضای مجازی دین اخلاق و فضیلت را زیر پا می گذارند و به ناموس مردم تهمت می‌زنند و خانواده‌ها را از هم می پاشند .

 وی اشاره فرمود:  اگر کسی مشکلی دارد می‌تواند به صورت آشکار آن را بیان کند تا بررسی شود و اگر این چنین افرادی دین دار از خدا می ترسند حداقل آزاد باشند.

امام جمعه شهرستان گرگان افزود : از دادگستری استان گلستان تقاضا می‌کنم در مقابل افرادی که هتک حیثیت می کنند و به ناموس مردم تهمت می‌زنند بسیار جدی برخورد شود.

وی گفت:  اگر چنین افراد جدی برخورد نشود مردم را نسبت به نظام این انقلاب بدبین خواهند کرد و نباید سکوت کرد در مقابل چنین برخوردهای و باید پیگیری شود و متخلفان بفهمند آزاد نخواهند بود .

آیت الله نورمفیدی  امام جمعه شهرستان گرگان  به روز ۲۹ فروردین سال ۵۸ که به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده اشاره کرد و گفت: ارتش در گذشته از دو قسمت تشکیل شده بود که در زمان رژیم پهلوی فرماندهان ارتش وابسته به کشورها  بودند.

وی افزود : ارتش با همراهی مردم و کمک مردم توانست نقش موثری را در پیروزی انقلاب داشته باشد و در مقابل بسیاری از  تفرقه های دشمنان ایستادگی کند تا بتوانند از جریاناتی مانند کردستان سیستان و بلوچستان را کنترل کنند.

انتهای پیام/ح

 

هتک هیثیت ها در فضای مجازی نگران کننده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.