مدیر فرهنگی کمیته امداد استان گفت:: دو هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سال ۹۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ غلام علی رحمانی، مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت:  با اجرای طرح شوق زیارت دو هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.
رحمانی با بیان این که هزینه‌های سفر شوق زیارت از محل منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی و خیران تأمین می‌شود، افزود: در سال جاری با کمک‌های خیران، محرومان بیشتری به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند.
وی با اشاره به اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت به سفر زیارتی مشهد مقدس در سال گذشته گفت: اردو‌های زیارتی دانش‌آموزی و دانشجویی نیز ازجمله برنامه‌های فرهنگی است که برای تقویت باور‌های دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مسائل فقهی و اعتقادی انجام می‌شود.
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی اظهار کرد: امسال نیز اجرای کمپین «شوق زیارت» باهدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام نیازمندان به اماکن زیارتی ادامه دارد و خیران می‌توانند برای مشارکت در این طرح به سایت شوق زیارت به آدرس shogheziarat.ir مراجعه کنند.
گفتنی است: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۸۸۸۸*۸۸۷۷*کمک‌های نقدی خود را به کمپین شوق زیارت باهدف کمک به مددجویان این نهاد برای حضور در پیاده‌روی اربعین پرداخت کنند.
انتهی پیام/ ب

 

۲۵۰۰ مددجوی خراسان شمالی سال گذشته به سفر زیارتی اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.