رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: در سال گذشته ۲۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسفراین ساخته و تعمیر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛مهدی منادی رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت:: در سال گذشته ۲۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی ساخته و تعمیر که ۶۳۴ میلیون تومان اعتبار دولتی و منابع کمیته امداد شهرستان اسفراین هزینه شده است.
وی یا بیان این که سال گذشته ۳۰ مسکن برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خریداری شده است، افزود: ۵۰ درصد این واحد‌ها در مناطق روستایی و ما بقی در مناطق شهری خریداری و ساخته شده است.
منادی مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اسفراین را ۴۲۰ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: ۱۷۶ میلیون تومان از این اعتبار برای مسکن روستایی و ۲۴۰ میلیون تومان برای مسکن شهری مددجویان هزینه شده است.
وی از بهسازی و تعمیر ۲۱۰ واحد مسکونی مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت: برای تعمیر و بهسازی این پروژه‌ها ۲۱۴ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: ۳۵۰ خانوار مددجوی تحت حمایت در اسفراین نیازمند تعمیرات و یا ساخت مسکن مناسب هستند.
رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون طرح رضوان باهدف کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال اجرا است که نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی و یا مصالح مورد نیاز ساخت مسکن و همچنین خدمات فنی در زمینه ساخت مسکن ارائه کنند.
انتهای پیام/ب


هزینه ۶۳۴ میلیون تومانی برای ساخت مسکن مددجویان اسفراین

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.