روزنامه رای الیوم نوشت حمله هوایی سه جانبه کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه از سر استیصال و اعتراف به شکست صورت گرفت.

رای الیوم: حمله روز گذشته به سوریه برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه غربی‌ها بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم گزارش داد: حمله هوایی سه جانبه کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه از سر استیصال و اعتراف به شکست صورت گرفت و جنایاتی که روز گذشته به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در دوما علیه سوریه انجام شد برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه غربی‌ها و کشورهای عرب دنباله‌روی آنها بود.

رای الیوم نوشت: برای ما روشن است کاری که غرب و اذنابش از بین کشورهای عربی ثروتمند نفتی هرازگاهی انجام می دهند و جنایاتی را در قبال سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب می شوند چیزی فراتر از تلاش نسنجیده از سر یأس و ناامیدی برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه‌شان نیست. سقوط بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) خواسته آنها نیست بلکه آرزویشان این است که رابطه اسد را با ایران و حزب الله قطع کنند.

حوادث سوریه نشان می دهد غربی‌ها جایگاه خود را بسیار شتابان از دست می دهند و چاره‌ای جز فرار و فراهم کردن امنیت افراد مسلحشان برای خروج ندارند. حمله روز گذشته که سه کشور آمریکا انگلیس و فرانسه انجام دادند چیزی جز سرپوش گذاشتن بر فرار از میدان جنگ نیست. خیلی ساده و شفاف باید گفت حمله سه جانبه روز گذشته نشات گرفته از احساسشان به شکست و اعتراف به شکست است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار