روزنامه ایندیپندنت در واکنش به اقدام خودسرانه سران آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه کاریکاتوری را به تصویر کشید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایندیپندنت در واکنش به اقدام خودسرانه سران آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه، کاریکاتور زیر را (با الهام از سه میمون سمبلیک در فرهنگ ژاپن) منتشر کرد.

کاریکاتور روزنامه ایندیپندنت در تقبیح حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

در این کاریکاتور، ترامپ دهانش را بسته تا سخنی که ممکن است اوضاع را آرام‌تر کند، به زبان نیاورد. «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس نیز گوش‌هایش را بسته تا اعتراضات مردم کشورش به حمله نظامی به سوریه را نشنود و «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه هم چشمایش را بسته تا تشدید تنش در منطقه در پی حمله نظامی به سوریه را نبیند!

در همین راستا، روزنامه انگلیسی گاردین نیز همراهی لندن و پاریس با آمریکا در حمله به سوریه را در قالب یک کاریکاتور به تصویر کشید.

کاریکاتور روزنامه ایندیپندنت در تقبیح حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

گفتنی است پس از گذشت نزدیک به یک هفته از اتهام‌زنی به دولت سوریه در خصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی در دوما، سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس صبح شنبه به مواضعی در مرکز و حوالی شهر دمشق حمله هوایی کردند. طبق گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند موشکی سوریه توانست از ۱۰۳ موشک شلیک شده ۷۱ فروند را رهگیری و منهدم کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، روسیه ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار