حضور به موقع و تلاش نفسگیر آتش‌نشانان وبا به کارگیری تجهیزات لازم مهار و اطفاء حریق مجتمع چهار طبقه ای ولی عصر(عج) کاشان را مهارکرد.

حریق مجتمع چهار طبقه ای در کاشان مهارشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: یک شهروند باتماس تلفنی در  ساعت  ۳:۳۰  امروز  وقوع آتش سوزی در مجتمع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع داد.

روح الله فدائی، با تاکید بر اعزام  بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه یک و چهارسازمان آتش نشانی کاشان افزود: ۲۰ نفر از پرسنل آتش نشانی با هشت  خودرو اطفائیه سبک و سنگین به محل آتش سوزی در خیابان باباافضل اعزام شدند و توانستند با مهار حریق از گسترش حریق به پاساژها، منازل مجاور و دیگر مغازه های مجتمع جلوگیری کنند.

وی افزود: این آتش سوزی از طبقات منفی مجتمع آغازشده و به دیگر قسمت های سرایت کرده بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی از اعلام آن چندین مغازه دچار حریق شده و دود غلیظ اکثر طبقات مجتمع را فرا گرفته بود .

به گفته وی،  این مجتمع دارای ۶۰ مغازه تجاری و هشت دفتر اداری است که در این حریق گسترده حدود  10 مغازه فعال مجتمع دچار آتش سوزی شده است.

فدائی، ضمن تشکر ویژه از همکاری شایسته عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در برقرای نظم و امنیت محدوده حریق و حضور عوامل اورژانس در مدت زمان عملیات گفت:این مجتمع در خرداد ماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود.

وی در پایان  بر لزوم رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مراکز خرید تاکیدکرد و گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای پیشگیری و یا رویارویی با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان  برای ایمنی این اماکن ضروری است.

انتهای پیام/م

 

آتش سوزی در مجتمع ولی عصر کاشان

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.