بی احتاطی مادر در تنها گذاشتن فرزند خود در خودروی پراید منجر به حادثه برای مادرش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در این باره به  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: این مادر پس از خروج از پارکینگ منزل مسکونی، کودک خود را در خودرو برای بستن در پارکینگ تنها می گذارد که در پی کنجکاوی این کودک خودرو روشن و مادر دچار مصدومیت شد.

محمد مسعود چایچی همچنین از فوت جوشکار بر اثر سقوط از ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: جوشکار ۳۰ ساله از سازه فلزی ساختمان درحال ساخت سقوط و متاسفانه فوت کرد.

به گفته وی در حادثه ای دیگر در کاشان ، بی احتیاطی کارگر مشغول به کار هم به گیر کردن دست وی در غلتک منجر شد.

چایچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به حادثه نجات کوهنوردان در کاشان ادامه داد: با جستجوی آتش نشانان ۷ نفری که با قصد کوهنوردی به کوه اشک روستای سادیان از توابع کاشان رفته بودند،‌ پیدا شدند.

وی اظهار کرد: یکی از اعضای گروه که یک جوان ۲۱ ساله بود، طی مسیر سقوط  می کند و آسیب می بیند که به همین دلیل گروه قادر به طی مسیر نمی شود که در نهایت با جستجوی آتش نشانان نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان همچنین با اشاره به واژگونی خودروی تریلر حامل گاز مایع در اتوبان کاشان، گفت: با اعلام خبر واژگونی خودروی تریلر حامل گاز مایع در اتوبان امیرکبیر، حوالی شهرک خاتم الانبیاء (ص) در مسکن مهر این شهر تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۵ شهدای آتش‌نشان کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی تریلر حامل گاز مایع (LPG) به دلایل نامعلومی از مسیر جاده خارج و دچار حادثه و واژگون شده است که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع موارد ناایمن در جهت جلوگیری از ایجاد جرقه و آتش سوزی احتمالی خودرو اقدام و شرایط را برای حضور کارشناسان شرکت نفت در راستای بازرسی و اقدامات لازم جهت تخلیه ماده اشتعال زا گاز مایع آماده کردند.

چایچی اعلام کرد: عوامل اورژانس، راننده تریلر راکه دچار مصدومیت شده بود به مرکز درمانی منتقل کردند.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.