رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم گفت:در روزهای آینده شاهد کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

قم خنک تر می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛قاضی،رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم با اشاره به‌ کاهش دما طی روزهای آینده در نقاط مختلف استان اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی تا نیمه ابری در برخی از نقاط رگبار باران و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید است.

وی عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با هشت درجه و منطقه کوه سفید با 28 درجه بود.

قاضی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 12 درجه و 24 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان قم گفت: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 10 درجه و 21 درجه است.

وی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان قم قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در برخی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق در برخی نقاط وزش باد شدید است، گفت: در روز دوشنبه آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد است.

قاضی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان هشت درجه و 14 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم یادآور شد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 12 درجه و 27 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 76 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در روزهای آینده

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار