فدراسیون فوتبال ایران در در جام جهانی ۲۰۱۸ هشت تخته فرش اهدا می‌کند.

غلامحسین زمان آبادی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهدای 8 تخته فرش از سوی فدراسیون فوتبال به حریفان ایران در جام جهانی و موزه های فیفا بیان کردد: طبق تعامل فدراسیون فوتبال با بافندگان فرش در تبریز تخته فرشی مشتمل بر تصاویر حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و نمایی از تبریز، تهران و اصفهان، آرم فدراسیون های ایران، روسیه و جام جهانی بافته می شود و هشت عدد از این تخته فرش ها در اختیار کاپیتان های اسپانیا، پرتغال و مراکش، کاپیتان حریف احتمالی ایران در مرحله بعدی جام جهانی، موزه فدراسیون فوتبال ایران، روسیه، موزه فیفا و موزه آستان قدس رضوی قرار می گیرد.

او افزود: در زمان حضور جیانی اینفانتینو و همایشی که بین او و خانواده فوتبال ایران برگزار شد از این فرش ها رونمایی شد و حتی رئیس فیفا تار و پود آن را گره زد. تهیه این تخته فرش ها هم در راستای اقدام های فرهنگی فدراسیون فوتبال در جام جهانی است.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: به تازگی با یکی از تولیدکنندگان مشهور لباس ایرانی و همچنین یکی از شرکت های نامدار چرم کشورمان برای تهیه کت و شلوار رسمی، ساک و چمدان تیم ملی هم به توافق رسیده ایم و قرار است این شرکت ها اجناس باکیفیت خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا از این طریق حمایت از کالای ایرانی هم عملی شود.

انتهای پیام/

اظهارات زمان آبادی درباره تخته فرش های اهدایی فدراسیون فوتبال در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
پیش به سوی قهرمانی جام جهانی
آخرین اخبار