مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:تاپایان شهریورماه سال جاری وام 4 میلیون تومانی به حساب ٣٠٠ هزار نفر از بازنشستگان واريز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش قدرت خرید بازنشستگان از اهداف صندوق در سال جاری است، در این راستا پرداخت وام ضروری قرض الحسنه می تواند به تحقق این هدف کمک شایانی کند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در هر ماه به ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان وام چهار میلیونی تومانی،با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد تاکنون وام چهار میلیون تومانی به 180 هزار نفر از بازنشستگان متقاضی پرداخت شده و پیش بینی می شود تاپایان شهریورماه سال جاری این وام به حساب ٣٠٠ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین واجدالشرایط که اسامی آنها از طریق سایت در دسترس است واريز شود.

تقی زاده در پايان تاكيدكرد: توجه به نيازهای اقتصادی بازنشستگان و بهبود معيشت آنان از اولويت های اصلی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و صندوق بازشستگی كشوری است و در اين زمينه برنامه هايی در دست تهيه است كه در آينده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

واریز وام 4 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس قلی میرزایی
۱۰:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
تقاضای وام ضروری دارم
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۰۹:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ایا وام چهار میلیونی به مستمریبگیران تامین اجتماعی تعلق میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی لطفعلی خان مها جر
۱۵:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
احتیاج مالی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۳ ۱۱ تير ۱۳۹۷
از گرسنگی شکممون به هم چسبیده این نتیجه ۳۰ سال خدمت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
هیچ نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر نوین نژاد
۰۷:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
جناب مدیر عامل محترم تامین اجتماعی باسلام و خسته نباشید مدت حدود ۱۵ سال است بازنشست تامین اجتماعی هستم به هر در زدم که یکبار وام ضروری بگیرم تا امروز موفق نشدم ۲سال پیش دخترم ازدواج کرد هرچه توان داشتم پیش هر مسولی در شهریار رفتم موفق نشدم . خدا خیرت بده اگه میشه یه دستور مساعد بدهید اینجانب وام ۴ ملیونی ضروری را بگیرم و این بدهی های دخترم را سبک کنم . با تشکرفراوان ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بازپرداختش چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
اقایان که خبرازدل هیچ بازنشسته ندارید ۵سال هست بازنشست شدهام دخترم ازدواج کرده تقاظای وام ضروری دادم نوه ام به دنیاامده داره میره پیش دبستانی هنوز به ما وام نرسیده چه گلی به سربازنشسته ها زدبن باچه روی ازبازنشسته صحبت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۱۹:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
آيا وام چهار ميليوني به مستمري بگيران هم تعلق ميگيرد يا فقط مختص بازنشستگان هست
آخرین اخبار