مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی استرس زیادی داشت اما تیم ما نمایش بهتری داشت

قاضی : بازی استرس زیادی داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد  پس از بازی مقابل نفت تهران ،درباره بازی گفت: بازی بد نبود اما استرس امتیاز این بازی باعث شد تا شرایط سختی در بازی وجود داشته باشد اما در مجموع تصور می کنم تیم ما نمایش بهتری داشت.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که شنیده هایی درباره این مسئله وجود دارد که دیگر قرار نیست پدیده تیم داری کند عنوان داشت : از نیم فصل تاکنون صحبتی نکردم متاسفانه این سومین سالی است که برای من چنین اتفاقی می افتد من در صبا و نفت هم این شرایط را تجربه کردم اما امیدوارم شرایط خوبی رقم بخورد.

قاضی ادامه داد: پدیده در این فصل واقعا شرایط سختی داشت اما بازیکنان تلاش کردند تا تیم باقی بماند . خوشبختانه شرایط تیم و باشگاه بهتر شده است و مسئولان کمک کرده اند. امیدوارم شرایط بهتر هم شود و حیف است که مشهد تیمی در لیگ برتر نداشته باشد.

او ادامه داد: حیف است که چنین مسئله ای پیش بیاید و وضعیت تیمی که در ابتدا چنین عملکردی را داشت این گونه شود . همچنین نمی دانم که چرا چنین مسائلی درباره احتمال کناره گیری تیم به وجود آمده است اما باید بگویم در این زمان هرچه در توان داشتم را گذاشتم و علاقه داشتم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

قاضی درباره وضعیت سال آینده تیم پدیده گفت: شنیده شده که می خواهد حامی جدیدی امور کار را بر  عهده بگیرد اما امیدوارم شرایط خوبی رقم بخورد وضعیت بهتر شود.

انتهای پیام /

اظهارات محمد قاضی پس از بازی مقابل نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار