کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته حدود دو هزار و ۴۴۷ مشاوره در خصوص برنامه‌ها و مسایل شهری و در مورد ساعت کار اماکن تفریحی و تاریخی در اختیار شهروندان قرار دادند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۶۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۷۳۳ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، یک‌هزار و ۸۷۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۰ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۴۶ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۵۰ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۶۵۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته حدود دو هزار و ۴۴۷ مشاوره در خصوص برنامه‌ها و مسایل شهری و در مورد ساعت کار اماکن تفریحی و تاریخی در اختیار شهروندان قرار دادند.

از مجموع تماس‌های مردمی، تعداد ۳۸۱ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و آبگرفتگی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

گفتنی است شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.