به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۶۲ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۷۳۳ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده، یکهزار و ۸۷۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۰ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۴۶ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۵۰ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۶۵۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته حدود دو هزار و ۴۴۷ مشاوره در خصوص برنامهها و مسایل شهری و در مورد ساعت کار اماکن تفریحی و تاریخی در اختیار شهروندان قرار دادند.
از مجموع تماسهای مردمی، تعداد ۳۸۱ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و آبگرفتگی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
گفتنی است شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
انتهای پیام/م