مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: 37 برنامه متنوع در هفته نکوداشت اصفهان برای شهروندان اصفهانی برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی نباتی نژاد   اظهار کرد: هر ساله از سوم ماه تا نهم اردیبهشت تحت عنوان هفته نکوداشت اصفهان نامگذاری شده است در همین راستا در این هفته، تمامی جاذبه های اصفهان در سطح ملی و بین المللی به افراد معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد هفته نکوداشت اصفهان از دو ماه گذشته برنامه ریزی های خود را انجام داده است، عنوان کرد: مسئولان ستاد هفته نکوداشت برنامه های متعدد و شادی را در طول ایام این هفته برای شهروندان اجرا می کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این هفته 37 برنامه متنوع در بخش های مختلف شهرداری با مشارکت دستگاهها اجرا می شود، ادامه داد: برنامه های هفته نکوداشت اصفهان از سوم اردیبهشت ماه در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته نکوداشت اصفهان برای گروه سنی مختلف پیش بینی شده است، عنوان کرد: شهروندان برای اطلاع از برنامه های هفته نکوداشت اصفهان می توانند با سامانه 137 تماس و یا به سایت خبرگزاری ایمنا مراجعه و از برنامه های این هفته نیز مطلع شوند.

نباتی نژاد اضافه کرد: در هفته نکوداشت اصفهان برنامه های متفاوتی نسبت به سال گذشته برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های شاخص هفته نکوداشت اصفهان گفت: در طول هفته نکوداشت اصفهان از خانه حکمت و فلسفه در اصفهان، خانه شعر و ادبیات فلسفه با حضور حدادعادل افتتاح و از شناسنامه محلات با حضور ولایتی و رصد خانه فرهنگی نیز رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه برنامه هفته نکوداشت اصفهان در سینما فلسطین برگزار می شود، ادامه داد: همچنین چهارمین جشنواره موسیقی اصفهان و نمایشگاه باور در هفته نکوداشت اصفهان برپا می شود.
نباتی نژاد تصریح کرد: برنامه های دیگری نیز روز سه شنبه در چهارباغ به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برای عموم شهروندان اجرا می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سرود اصفهان با حضور گروه سرود ها در سر چهارراه و میادین اصلی برگزار می شود، اظهار کرد: همچنین در این ایام برنامه رادیویی موج جوان هر روز عصر از ساعت 17 تا 19 در باغ نور پخش می شود و شهروندان نیز می توانند در این برنامه شرکت کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.