ایران برای تقویت بنیه دفاعی خود از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد

امام جمعه موقت اهوازگفت: ایران برای تقویت بنیه دفاعی خود و افزایش قدرت بازدارندگی خود از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد، چون جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: آمریکا آرزوی خلع سلاح موشکی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد چرا که قدرت موشکی ایران قابل معامله ، مذاکره و چانه زنی نیست و همراهی اروپایی ها با امریکا برای محدودیت قدرت موشکی ایران تاثیری در اراده ملت و نظام اسلامی ندارد.

وی افزود: عصبانیت جبهه استکبار به ویژه دولت آمریکا از افزایش قدرت و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران خواند افزود:آمریکایی ها قادر نیستند قدرت معنوی ایران را در منطقه مهار کنند از این رو به اختلاف قومیت ها و توطئه دست می زنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و ما تا خدا را داریم از آمریکا حساب نمی بریم چون آمریکا باطل و ظالم است.

حاجتی بیان داشت: دوران 'بزن در رو' گذشته است و هرکس به ایران اسلامی ضربه ای وارد کند باید در انتظار ضربه ای سهمگین تر باشد صهیونیست ها با حمله هوایی صهیونیست ها به یک مقر نظامی در سوریه در راستای حمایت از تروریست ها و تضعیف جبهه مقاومت صورت گرفت خود را یک گام به نابودی و اضمحلال نزدیک کردند.

حجت الاسلام حاجتی افزود: ما با مدیریت انقلابی ، مشکلات بسیار بزرگی را همچون جنگ 8 ساله را با پیروزی به سرانجام رساندیم و با تکیه به جوانان پرشور و انقلابی می توانیم مشکلات فعلی کشور را پشت سر بگذاریم.

وی عنوان کرد: بیکاری ، رکود و نوسانات اخیر ارزی را از چالش های قابل حل در کشور است و این مشکلات سبب نگرانی مردم شده و باید با مدیریت انقلابی سر و سامان یابد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به 29فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برخی زمزمه های گروهک های الحادی و ضدانقلابی در روزهای نخست پیروزی انقلاب که شعار می دادند' ارتش ضدخلقی منحل باید گردد' گفت: امام خمینی(ره) با قدرت مقابل این یاوه گویی ها ایستاد و این تهدید را به فرصتی برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی افزود: قدرت های استکباری می خواستند ارتش جمهوری اسلامی ایران که پیشتر در اختیار آنان بود در خدمت انقلاب و دفاع از کشور قرار نگیرد تا بتوانند نقشه ها و توطئه های بعدی را اجرا کنند که امام راحل(ره) با قاطعیت ، هوشیاری و موضع انقلابی ، این ترفند دشمن را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/م

آمریکا آرزوی خلع سلاح موشکی ایران را به گور می برد

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار