یوسف مساکنی، مهاجم تونسی باشگاه الدحیل قطر به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد.

مساکنی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست دادبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف مساکنی، مهاجم ۲۷ ساله باشگاه الدحیل قطر و تیم ملی تونس که همراه با تیمش قهرمان لیگ ستارگان قطر شد، چندی پیش در مسابقه باشگاهی تیمش مقابل السیلیه با مصدومیت رباط صلیبی مواجه و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد.

در چارچوب آخرین هفته رقابت‌های لیگ قطر، الدحیل در حالیکه قهرمانی خود را قطعی کرده بود، با نفرات اصلی رود در روی السیلیه قرار گرفت و به برتری ۵ بر ۲ رسید، اما خبری بد برای هواداران این تیم و تونس منتشر شد و آن هم مصدومیت شدید یوسف مساکنی بود که سبب شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست دهد.

او در برخورد با مدافع السیلیه به شدت مصدوم شد و اکنون باشگاه الدحیل در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حدود ۳ تا ۴ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

الدحیل در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با ۶۰ امتیاز قهرمان شد و در گروه B لیگ قهرمانان آسیا هم با ۱۵ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین است و حالا یوسف مساکنی ادامه این مسابقات و جام جهانی را از دست داد.

بر همین اساس نبیل معلول، سرمربی تیم ملی تونس گفت: آسیب دیدگی مساکنی ضربه بزرگی به تیم ما می‌زند و ما نیاز داریم که بعد از جام جهانی او را با قدرت در اختیار داشته باشیم. امیدواریم مساکنی پس از گذراندن دوران طولانی آسیب دیدگی اش برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترکیب تیم تونس برگردد و از حضور او استفاده کنیم.

تیم ملی تونس در گروه G. جام جهانی با تیم‌های انگلیس، بلژیک و پاناما همگروه است و باید در غیاب مساکنی به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/

مساکنی جام جهانی روسیه را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار