فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارقانی که ۲ کیلو طلا را از یک طلافروش سرقت کرده و قصد فرار داشتند خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان مبنی بر این‌که دو سارق با سلاح سرد در حال سرقت مقداری طلا از یک طلافروش و ضرب و شتم او هستند، مأموران در کمتر از 5 دقیقه در محل حاضر شدند.

وی افزود: این دو سارق با برهم زدن تعادل موتورسیکلت این فروشنده طلا قصد سرقت 2 کیلو طلای انتقالی را داشتند که با حضور مأموران و تماس به موقع شهروندان که سهم خود را در امنیت به خوبی ایفا کرده‌اند این سرقت نافرجام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: موتورسواران به محض رویت گشت انتظامی قصد فرار داشتند که مأموران وارد عمل شده و هر دو نفر آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ضمن تقدیر از تماس به موقع شهروندان با کلانتری محل گفت: ارتباط مردم با پلیس و مشارکت در ارسال اخبار مهم و به موقع در کشف جرائم بسیار مهم و ضروری است و دارای رابطه مستقیم است.

یاردوستی در پایان با بیان این‌که علی‌رغم تأکیدات مکرر و توصیه‌های پلیس و هشدارهای انتظامی فروشندگان طلا باید در حمل این فلز دقت و احتیاط بیشتری کنند، خاطرنشان کرد: برخی از سارقان دارای رده سنی پایینی هستند که باید والدین نظارت بیشتری در رفتار آنان داشته باشند تا میزان وقوع جرائم تا حد چشمگیری کاهش یابد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.