رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت ایران مرتبا بر نفوذ خود در خاورمیانه می‌افزاید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال جوزف دانفورد -- رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا -- در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره بودجه وزرات دفاع این کشور در سال 2019 میلادی گفت: در کنار روسیه و چین، کره شمالی از دیگر چالش هایی است که مجبور هستیم با آنها روبرو شویم. ایران نیز مرتبا بر نفوذ خود در خاورمیانه می افزاید و باعث بی ثباتی این منطقه می شود!

وی افزود چین و روسیه در زمینه های هسته ای و سایبری سرمایه گذاری کرده و بر توانایی های خود می افزایند و قدرت ما را به چالش می کشند. کره شمالی سلاح های هسته ای و قدرت موشکی خود را گسترش می دهد. حالا توانایی های موشکی و هسته ای کره شمالی، آمریکا و متحدان منطقه ای اش را با خطر روبرو کرده است.

انتهای پیام/

جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
یکبار نشد این نظامیان آمریکائی و سیاستمداران جنایتکار آمریکائی بگویند که چرا دامنه نفوذ ایران در منطقه افزایش پیدا می کند .
آل سعود هزینه می کند ، رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان حمله می کند . رژیم جانی آمریکا هم از صهیونیستهای کودک کش و آل سعود خبیث انگلیسی حمایت می کند.
آل سعود و امارات هزینه مالی و انسانی می کنند ، آمریکا و متحدین پلیدش در منطقه داعش تشکیل و به کشورهای سوریه و عراق ترانزیت و مردم این کشورها را کشتار و زیر ساخت ها را تخریب و اوج جنایات ضد بشری را به نمایش می گذارند . صهیونیستی های بی ارزش و پلید هم از انها حمایت می کنند .

ولی آمریکا و متحدان بی خردش قدرت درک این مطلب را ندارند .
آخرین اخبار