رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: به زودی نمایندگان کارخانه‌های رب گوجه فرنگی کشور به منظور بررسی منطقه و خرید مستقیم محصول گوجه فرنگی به جنوب کرمان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:با توجه به ملاقات حضوری با کشاورز معاون وزیر در امور زراعت و تماس تلفنی بامهرفرد معاون امور بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و محمدزاده عضو سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور هماهنگی‌ها جهت حمایت از کشاورزان جنوب کرمان اقداماتی انجام شد.

وی افزود: همچنین اطلاع رسانی و ارتباط تلفنی با انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی کشور و مدیران کارخانه‌های بزرگ رب گوجه فرنگی کشور  در استان‌های خراسان، فارس، گلستان، اصفهان و... به زودی نمایندگان کارخانه‌های مربوطه به منظور بررسی منطقه و خرید مستقیم گوجه فرنگی به منطقه اعزام می‌شوند.

موسوی با اشاره به حضور نمایندگان کارخانه‌های رب گوجه فرنگی به منظور بررسی منطقه و خرید مستقیم گوجه فرنگی در جنوب کرمان تصریح کرد:ابتدا از شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج و قلعه گنج و سپس از جیرفت و عنبرآباد علاوه بر خرید توسط تعاون روستایی عملیات خرید و حمل و نقل توسط نمایندگان کارخانه‌ها با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و همکاری کشاورزان منطقه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود:در این ارتباط مقرر است یارانه حمل و نقل تا کارخانه نیز در دستور کار دولت قرار گیرد مبلغ اولیه برای خرید کارخانه‌ها در میادین میوه و تره بار جنوب به ازای هر کیلوگرم ۴۰۰۰ ریال تعیین شده است و سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان به منظور حمایت از بخش کشاورزی، نهایت همکاری را با کارخانه‌های رب گوجه فرنگی سراسر کشور در تسهیل امر خرید انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ی

خرید گوجه جنوب کرمان کیلویی 400تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار