رضاییان گفت: از تارتار و بازیکنان تیم رضایت داریم و سعی می‌کنیم آنها را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و از نتیجه راضی هستم.

رضاییان درباره این که آیا تارتار فصل آینده هم در پارس جنوبی خواهد ماند یا خیر ادامه داد: فکر نمی‌کنم تغییری داشته باشیم. در این باره آخر فصل تصمیم می گیریم. از تارتار و بازیکنان با‌کیفیت‌ تیم رضایت داریم و سعی می‌کنیم آنها را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به اینکه آیا در پرداخت‌ها بی‌نظمی وجود داشته است، عنوان کرد: ما تجربه کمی درلیگ برتر داشتیم. در پرداخت‌ها بی‌نظمی خاصی نداشتیم. فقط 50 درصد را پرداخت کرده‌ایم و بقیه را نتوانستیم واریز کنیم.

رضاییان درباره این که تعدادی از بازیکنان پارس جنوبی با تیم های دیگر وارد مذاکره شده اند تصریح کرد: در هر صورت بازیکنی که تا پایان فصل قرارداد دارد می‌تواند از تیم برود و مذاکره کند اما این کار از لحاظ اخلاقی خوب نیست و این اتفاقات فقط در ایران رخ می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره آیا اینکه تارتار به باشگاه برای فصل آینده لیستی داده است یا خیر خاطر نشان کرد: فعلا لیستی داده نشده است اما طرز فکر تارتار را می‌شناسیم.

 انتهای پیام/

 اظهارات رضاییان درباره بازی با پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار