همایش تخصصی قلب و عروق از چهارم تا هفتم اردیبهشت در شیراز برگزار می‌شود.

 جواد کجوری دبیر علمی همایش تازه‌های قلب و عروق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه همایش تخصصی قلب و عروق از چهارم تا هفتم اردیبهشت در شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این همایش ۱۴۰ صاحب نظر داخلی و خارجی حضور دارند و ۱۰ سخنران خارجی در زمینه قلب و عروق و ۴ سخنران خارجی در زمینه پرستاری از کشور‌های فرانسه، آمریکا، ژاپن، ایتالیا و آلمان به ارائه مقاله می‌پردازند.

وی ادامه داد: بیماری‌های مولکولی و ژنتیک، مراقبت‌های پیشگیرانه، بیماری‌های جراحی قلب، بیهوشی قلب، قلب اطفال و بزرگسال و عمل‌های پیشرفته آئورت از موضوع‌های این همایش است.

کجوری اضافه کرد: در همایش تازه‌های قلب و عروق ۱۱۰ سخنران علمی شرکت دارند و بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله پرستاری به بیمارستان ارسال شده که ۲۰ مقاله پزشکی به صورت سخنرانی و ۱۶ مقاله پرستاری به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر علمی همایش تازه‌های قلب و عروق تصریح کرد: در این همایش افزون بر ۱۰ پنل علمی، ۲ کارگاه آموزشی برای گروه پزشکی و یک کارگاه پزشکی هم برای پرستاری و یک کارگاه معین برای بیماری‌های جنینی و گروه قلب اطفال برپا می‌شود.

انتهای پیام/ن

همایش تازه‌های قلب و عروق در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار