نماینده مردم اهواز گفت: خوزستان این روزها حال خوشی ندارد و وجود مشکلات روزافزون باعث کاهش رضایت‌مندی مردم این استان شده است.

خوزستان این روزها حال خوشی نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در صحن علنی امروز (22فروردین ) مجلس  در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: امروز منطقه غرب آسیا در آستانه ورود به دوره حساس و عظیمی است و ایران اسلامی نیز در پیچ تاریخی حساس قرار دارد که تدبیر و همت مردم را می‌طلبد.

وی افزود: در آغاز سال 97 جامعه ما درگیر مشکلاتی مانند خشکسالی، بیکاری، نوسانات نرخ ارز و تنش‌های سیاسی است که وجود خطرات بیرونی و درونی خود اقدام بیشتر ملی را تحت اوامر مقام معظم رهبری می‌طلبد تا مثل همیشه مردم از این آزمون با موفقیت خارج شود.

یوسفی تصریح کرد: خوزستان این روزها حال خوشی ندارد و وجود مشکلات روزافزون مانند خشکسالی، ریزگردها و مسائل اجتماعی باعث کاهش رضایت‌مندی مردم این استان شده است.

نماینده اهواز ادامه داد: در مورد خوزستان به عنوان سد اول دفاعی، امنیتی و اقتصادی کشور به همان دلیلی که خوزستان را در ابتدای آغاز جنگ دشمنان به عنوان نقطه هدف انتخاب کردند در حال حاضرهم به همان دلایل باز دشمنان خوزستان را نقطه هدف قرار داده اند با این تفاوت که این بار با جنگ نرم به میدان آمده اند.

وی تاکید کرد: شرایط فوق در خصوص خوزستان توجه بیشتر دولت و مسئولان استان را می طلبد که متاسفانه شاهد مدیریت روزمره و بدون راهبرد در استان و نگاه دلسوزانه ولی بدون برنامه در دولت نسبت به استان خوزستان هستیم.

یوسفی بیان کرد: امروز متاسفانه شاخص های توسعه استان خوزستان در اغلب موارد در رتبه های نازل کشوری است و آمار مقایسه ای نشان می دهد که شیب این نزول در سه سال اخیر به مراتب شدیدتر شده است و نگرانی عمیقی وجود دارد که در آینده نزدیک به حد غیرقابل برگشت برسد.

نماینده اهواز تصریح کرد:  هر روز شاهد یک خبر ناگوار از استان خوزستان هستیم که علت اصلی این حوادث ناگوار ریشه در بی تدبیری در استان، مدیریت محفلی و بدون راهبرد درون استان و عدم انتقال واقعیت های استان به بدنه تصمیم گیر کشور است.

یوسفی خطاب به دولت گفت: متاسفانه مدیریت ناکارآمد، بدون اقتدار و بدون راهبرد استان باعث فزونی روزانه مشکلات شده است، امروزه در استان خوزستان اتاق های فکر مسموم در پی دامن زدن به اختلاف های قومی، تعطیلی کارخانجات و ایجاد نارضایتی اجتماعی در بین مردم استان خوزستان هستند که اتفاقا این اتاق های فکر فاسد بیشترین اثر را بر تصمیمات استان دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار