مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۶ هزار و ۵۶۰ بازرسی از سطح بازار‌های استان انجام شد.

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح بازار‌های خراسان شمالیفهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  افزود: سال گذشته ۶ هزار و ۵۶۰ بازرسی از سطح بازار‌های استان انجام شد.
وی گفت: در این بازرسی‌ها ۷۶۳ فرآورده شامل ۱۳ هزار و ۴۷۷ قلم کالا از سطح بازار‌های استان به علت نداشتن علامت استاندارد و تقلبی بودن کشف و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
مهمان نواز بیان کرد: طی سال گذشته ۵۶۱ بازرسی از واحد‌های تولیدی و خدماتی خراسان شمالی انجام شد.
مدیر کل استاندارد خراسان شمالی همچنین به بازرسی از ۴۴۷ مرکز تفریحی و ورزشی استان در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: طی بازرسی‌های انجام شده، هفت مرکز تفریحی و ورزشی که مجهز به ۲۵ دستگاه بوده اند، موفق به دریافت تاییدیه این سازمان شدند.
مهمان نواز اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۷۴ آسانسور ساختمان‌های خصوصی، دولتی، عمومی و مسکونی که در سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفته، تاییدیه استاندارد را دریافت کردند.
وی در ادامه به جایگاه‌های «سی. ان. جی» در سطح خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۸ جایگاه «سی. ان. جی» در استان وجود دارد که از این تعداد دو مورد تاییدیه سازمان استاندارد را دریافت نکرده اند.
انتهای پیام/آ


کشف بیش از ۱۳ هزار قلم کالای غیر استاندارد در خراسان شمالی

برچسب ها: استاندارد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.