رییس هیات وزنه برداری خوزستان از کسب ۷۷ مدال مختلف توسط وزنه برداران استان طی سال گذشته در رقابت‌های جهانی، آسیایی و ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری خوزستان با اشاره به عملکرد وزنه برداری در سال گذشته گفت: سال گذشته شاهد یکی از بهترین دوران های وزنه برداری خوزستان در طول تاریخ این رشته بودیم و ورزشکاران این استان در بالاترین سطح از مسابقات موفق به کسب نشان شدند.

وی بیان داشت تمام تیم های خوزستان در مسابقات کشوری بر روی سکو قرار گرفتند و تیم جوانان و بزرگسالان خوزستان در مسابقات کشوری به عنوان نخست دست یافت و در رده آموزشگاهی نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.

قریشی افزود: تیم مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات باشگاه های آسیا سال 96 قهرمان شد همچنین تیم منتخب خوزستان سال گذشته برای دومین سال متوالی در رقابت های بین المللی جام فجر به مقام قهرمانی رسید.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان عنوان کرد: هیات وزنه برداری خوزستان برای چهارمین سال متوالی به عنوان هیات برتر کشور معرفی شد که درخشش وزنه برداران خوزستان در رویدادهای بین الملی و کشوری موجب شد تا این افتخار بار دیگر نصیب هیات خوزستان شود.

وی در پایان گفت: اوایل اردیبهشت امسال مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان برگزار می شود که مهدی خلجی در رده سنی نوجوانان و افشین طاهری در رده سنی جوانان در این رقابت ها به روی تخته می رود. رحمان اورامه دیگر وزنه بردار خوزستان نیز در مسابقات جهانی که خرداد آینده در ازبکستان برگزار می شود وزنه خواهد زد.

انتهای پیام/م

سال خوب وزنه برداری خوزستان با کسب 77 عنوان  مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.