کسب رتبه اول ستاد تسهیلات نوروزی شهربابک در استان

فرماندار شهربابک گفت : با تعامل و تدابیر همه ادارات شهرستان ، ستاد تسهیلات نوروزی شهربابک رتبه اول را در استان کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  اولین جلسه شورای اداری شهربابک با حضور فرماندار ، امام جمعه و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا اسدی فرماندار شهربابک گفت : در بخش تسهیلات نوروزی خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد شهربابک در استان مقام اول را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال شهربابک 64 هزار نفر گردشگر و مسافر داشت افزود : در ایام نوروز کوچکترین نارضایتی ، گرانفروشی ، بداخلاقی و موارد خاصی در شهرستان پیش نیامد.

اسدی یادآور شد : با همت راهنمایی و رانندگی ، پلیس راه و نیروی انتظامی امسال نسبت به سال قبل کاهش تلفات را داشتیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال حمایت از تولید کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد : با آینده نگری های خوب مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به راهنمایی های ایشان قطعا نتایج خوبی می گیریم.

فرماندار شهربابک تصریح کرد : می توانیم داشته های شهر خود نظیر صنایع دستی ، محصولات لبنی و... را بیش از پیش معرفی کنیم که زمینه ی اشتغال بیشتر فراهم شود.

وی به برخی مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود : مراتع شهربابک به دلیل عدم بارندگی و چرا بیش از حد از بین رفته اند که این در آینده مسائلی را بوجود می آورد و باید دام های اقتصادی تر را جایگزین کنیم.

وی همچنین جایگزین کردن کشت محصولاتی که آب کمتری برای آبیاری نیاز دارند را به جای کشت محصولاتی که آب زیادی احتیاج دارند را یکی از راه های مصرفه بهینه در آب دانست

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.