مریم کامیابی پاسور و فاطمه حسنی دریافت کننده قدرتی به عنوان نمایندگان استان کرمان در نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران حضور دارند.

علی اکبر ثابتی پور، رییس هیئت والیبال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  با اشاره به اعلام برنامه نخستین اردوی تیم ملی بانوان از سوی فدراسیون، گفت: نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران از 25 فروردین جاری شروع می شود و تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت 11 روز ادامه خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان از 25 شهریورماه تا یکم مهرماه سال جاری به میزبانی تایلند و با حضور 10 تیم برگزار می شود، افزود: تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های قزاقستان، فیلیپین و استرالیا هم گروه است.

ثابتی پور تصریح کرد: نخستین اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی والیبال بانوان برای حضور شایسته در این رقابت ها از 25 فروردین جاری و پنج ماه قبل از شروع جام کنفدراسیون آسیا در دو گروه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تمرینات گروه نخست از 25 تا 30 فروردین جاری پیگیری می شود، یادآور شد: تمرینات گروه دوم نیز از 30 فروردین جاری تا چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ثابتی پور افزود: مریم کامیابی و فاطمه حسنی، بانوان والیبالیست کرمانی در گروه نخست این اردو حضور دارند.

نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران از 25 فروردین جاری تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت 11 روز برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

دعوت بانوان والیبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.