نماینده مردم بوئین‌زهرا گفت: از قوه قضائیه خواهشمندیم دادگاه علنی برای محاکمه کسانی که در مشکلات اقتصادی کشور سهیم هستند، برگزار کند.


عدم ثبات قیمت ارز، سرمایه‌گذاری را با مشکل مواجه می‌کند/قوه‌قضائیه دادگاه علنی برای محاکمه مشکل‌آفرینان اقتصادی برگزار کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در صحن علنی امروز (سه شنبه ۲۱ فروردین) در جریان بررسی نوسانات نرخ ارز، گفت: آقای روحانی علی رغم شعار‌های انتخاباتی خود که از مدیریت بی ثباتی قیمت ارز صحبت می‌کردند و یادآور می‌شدند که مانع تغییر ساعتی ارز خواهم شد، هم اکنون وضعیت بدتری را رقم زده است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد: عدم ثبات قیمت ارز، سرمایه گذاری را با مشکل مواجه می‌کند، لذا اعتماد به امینت در سرمایه‌گذاری نیز از بین می‌رود، حال آنکه در سال حمایت از کالای ایرانی هستیم و ثبات نرخ ارز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تاکید کرد: در زمان طاغوت رئیس بانک مرکزی به دلیل التهابات این چنینی اعدام شد، از این رو از قوه قضائیه خواهشمندیم دادگاه علنی برای محاکمه کسانی که در مشکلات اقتصادی کشور سهیم هستند، برگزار کند، همچنین آمار ورود و خروج ارز به کشور باید به طور شفاف اعلام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: هم اکنون نرخ ۴۲۰۰ تومانی برای دلار اعلام شده، از این رو رئیس بانک مرکزی باید اعلام کند مابه التفاوت افزایش نرخ از ۳۵۰۰ به ۴۲۰۰ تومان در کجا مصرف می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار